Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

So Far Away

Okej..så nu har jag suttit fast i youtube igen.. och det är alltid samma låt varje gång.
Har alltid haft svårt att välja en enda låt som är "den bästa dem gjort"  men detta är nog DEN. 

Låten är så klockren, perfekt....allt stämmer och det är fan något av det vackraste jag hört i mitt liv. Gråter varje gång jag hör den..och vill så gärna sjunga med varje gång men hejdar mig och blir tyst för att jag inte vill missa en enda sekund..

The Rev har ju skrivit Fiction...som också är sjukt vacker och är ett farväl-brev. Och i denna låten så är det Synyster som säger Hej då till sin bästa vän..

och man ser att dem låter Syn stå och spela gitarr för sin vän...medans de andra håller sig mer i bakgrunden och på andra delen av scenen..

Shadows berättar själv att varje gång bakgrunden byts till bilden av när dem kramar The Rev, och Synyster börjar spela..så gråter han bakom solglasögonen.

När vi ser dem live om en månad så kommer någon få hålla mig jävligt hårt för att jag inte ska bryta ihop totalt.. jag kommer gråta floder.





Never feared for anything.
Never shamed but never free.
A light that healed a broken heart with all that it could


Lived the life so endlessly.
Saw beyond what others see.
I tried to heal your broken heart with all that I could
Will you stay?
Will you stay away forever?

 

 

How do I live without the ones I love?
Time still turns the pages of the book it’s burned.
Place and time always on my mind.
I have so much to say but you’re so far away.

 

 

Plans of what our futures hold
Foolish lies of growin’ old
It seems we’re so invincible, the truth is so cold.

 

 

A final song, a last request
A perfect chapter laid to rest
Now and then I try to find a place in my mind
Where you can stay,
You can stay awake forever.


How do I live without the ones I love?
Time still turns the pages of the book it’s burned.
Place and time always on my mind.
I have so much to say but you’re so far away.

 

 

Sleep tight, I’m not afraid.
The ones that we love are here with me.
Lay away a place for me
‘Cause as soon as I’m done, I’ll be on my way
To live eternally.

 

 

How do I live without the ones I love?
Time still turns the pages of the book it’s burned
Place and time always on my mind
And the light you left remains but it’s so hard to stay
When I have so much to say, you’re so far away.


I love you
You were ready
The pain is strong and urges rise

But I’ll see you
When He lets me
Your pain is gone, your hands untied.

So far away.
And I need you to know
So far away
And I need you to,
Need you to know…



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0