Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

I Think Bad Thoughts

Är helt död idag... kom hem från jobbet inatt vid halv 1...och sen var jag så uppe i varv så kunde inte somnapå flera timmar... och haha det fick bli soffan inatt igen..eller just det jag har inte skrivit här vad som hänt...

Men vaknade ju upp igår vid halv 7 på morgonen av att en så jäkla stor äcklig spindel kröp på mitt huvud och över mitt öra.... jag är väldigt svårväckt...så man kan ju fatta att dem benen inte var så smala om jag lyckades vakna av dem.. =( fyyy fan... så vaknade jag upp och hade precis smällt till mitt öra...och öppnar ögonen..ser nåt som rör sig på sänggaveln...men den e inte så rädd så den springer runt lite......Men jag trodde jag såg i syne för att jag var trött...men det gjorde jag inte...

så det blev slita tag i täcket, springa ut till soffan...in på facebook och försöka få tag på min man för jag visste att han var den enda som var vaken...men datan var seg och jag missade honom med 3 minuter... så ringde mamma hahaha....sen satt jag och lipade i telefonen i 40 minuter medans hon googlade på ovanligt stora hus-spindlar.....för jag vågade inte kolla på bilder av spindlar ens..

sen lyckades jag somna vid 9 tiden igen... och nu har jag utvecklat en fobi för spindlar som jag inte riktigt har haft innan.... kul!
På malt&humle i omklädningsrummet så finns en fakespindel på spegeln som har suttit där länge..... har sett den 1000 gånger..men just igår så hoppade jag till och fick nästan hjärtklappning när jag såg den haha... det här är inte ok...

får gå på spindeljakt ikväll...försökte få någon att göra det igår men nej nej.. ingen som ville :p tack då!

Nu blir det in till stan snart..ska träffa samantha o fika =)

pöss





Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-07-19 @ 08:01:26
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0