Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Jolene

ÅH HERREGUD vad jag är trött!!!! avlider fan snart..

hade filmkväll igår hemma hos D i Nödinge...blev skräckfilm...Blair witch project (ingen annnan jag hade sett den sjukt nog hehe) och sen Drag me to hell...fy fan vad jag hoppade till hela tiden..sjukt överdriven film men hatar fan äckliga häxtanter som dyker upp helt plötsligt så man dör av chock haha...blir as rädd :p

sen hade jag o angelica ett låååångt samtal om massa saker...sånt som e jobbigt att prata om men skönt att få ur sig...gött att ha nån mer som e arg inombords av samma anledning som jag till viss del...och som ogillar samma personer hehe.. känns inte lika jobbigt då.

de samtalet piggade iaf upp oss trots att kl var mycket så de fick bli ung&bortskämd avsnitt med.. hahaha älskar att daniel paris e med..såå skön! tror kl blev runt 5 när vi tillslut gick o la oss... somna direkt o sen var de gå upp halv 10...fyyy fan...sov ju i väärldens skönaste hästen-säng..dör..

nu ska jag fixa nåt att äta sen måste jag börja röra på mig...har sjukt mycket att göra idag... ska ringa min kära fader nu... pöss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0