Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

If I Was Your Vampire

hej hej hej hej...

halloween var kul... gjorde iordning oss här och förfestade lite...kämpade som fan med våra linser och huggtänder... yes vampyrer haha..sa ju att det var assss otippat ;)
men det jävla tand-limmet var ialla fall kasst..så fick bli nagel-lim hahaha.. har fortfarande kvar lim på tänderna... ingen aning om hur det försvinner......trodde första att vi skulle vakna upp med tänderna kvar men lyckades i alla fall få loss dem så man kunde käka fyllemat ;) bara Hannas ena tans som satt kvar haha..

var sjukt mycket folk på Malt...kunde knappt röra sig.. men det var kul ändå.. =)
sen sov vi alla här och dagen efter satt vi på Malt och åt godis o chips medans Angie jobbade stackarn! Sen blev de mölnlycke en snabbis för mig...kollade på bilder med pappa och åt lite mat...

sen tillbaka till kungälv och tjejerna hade köpt hur mycket gott som helst och hyrt 3 filmer :p så vi hade fullt upp hela natten. Kollade Saw 5 och 6...

sen sov jag sjukt dåligt för tyckte hela tiden det kändes som spindeln var tillbaka o kröp på mig...o såg i syne gjorde jag med.. =(

sen jobbat idag...två till halv elva... var sjuuukt mycket att göra... två matcher samtidigt och massa som skulle äta...

sen kom i alla fall Angelica o vi drog hem hit o kollade på sista filmen.. en störd vampyrfilm..kan inte ens bestämma om jag tyckte den var bra....skum..och slutade dåligt.. =(

nu ligger hon och sover..o jag ska väl också sova snart... ska kolla nya Desperate Housewives först bara hehe..

god natt..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0