Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

White Sparrows

Waa.. börjar bli as trött nu.. men vill inte somna..har sånna jävla jobbiga drömmar, samma sort 3 nätter i rad.. o dem blir värre o värre...
vaknade sju i morse och fick hålla mig vaken en timma innan jag vågade somna om igen..

sen drömde jag en annan störd dröm istället... Vi var i stockholm igen..och skulle se nåt band med alla tjejerna.. och alla hade köpt band tshirts..men jag hade lyckats tappa bort min..såååklart haha...så hela drömmen gick ut på att jag letade efter den jävla tshirten.. i flera timmar (fast i drömmen var det flera dagar)...och det var en sån evighetsdröm med..
var fan helt utmattad när jag vaknade sen..men min första tanke när jag öppnade ögonen var "fan jag har fortfarande inte hittat tshirten..vart är den????!" hahahaha....seriöst jobbig dröm!

imorn vet jag inte vad som händer..kanske drar till gymmet i alla fall..med anna för hon ska säkert dit..

nee orkar fan inte vara vaken mer nu..önska mig lycka till inatt typ..hmm..
Nån får jättegärna säga till mig att sluta lyssna på White Sparrows med....så sorglig låt..men så jävla bra..




desperat..

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha sicken dröm! du hade säkert fått min t-shirt om du hade frågat :(

2010-05-10 @ 14:07:02
URL: http://prospektsmarch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0