Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Nightmare

Göötttt.. precis cyklat hem från mötet nuu... haha ja vet..cykla.. tar bara 10 min men så jääävla mkt backar.. helt död.
I alla fall.. så skrev jag och min handledare klart mitt personliga brev...eller jag skrev.. haha.. han sa att det va BRA SOM SJUTTON...helt överlycklig blev jag.. sen under kaffepausen så dog allas datorer hahaha.
Sånt jävla kaos...och trots att jag hade sparat så försvann allt de nya jag hade gjort.....
en hade skrivit om typ hela sitt CV så han var ju lagom glad o drog hem haha...

Men jag fick sätta mig o skriva om allt igen.. roligt. kändes som man var tillbaka vid cp datorerna på munkebäck igen..

sen har Avenged släppt preview på sin nya låt... Nightmare.. hahah gud vad passande.. det låter iaf bra.. =)
18 maj släpps låten..wiiii de e fan snart.. o skivan sägs släppas 27 juli....lycklig!!

Och Mike Portnoy ska vara deras rebound trummis året ut! Waaaa grymt... vill nog aldrig se =(
fast undrar hur dem gör på typ a little piece of heaven live, när dem inte har The Revs röst... hmmm
feeet bild med...



Nightmare (Preview)byavengedsevenfold

Kommentarer
Postat av: joakim

söööt baatoooiis..



jäävlar... gryymt klipp... verkar riktigt bra... läängtar nu. fan va braaa.. :D



älskar dej

2010-05-11 @ 23:50:49
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

jaaa :D de låter fan bra! batoooiis..älskar dig med

2010-05-12 @ 00:06:35
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: th

emmmma, har du sätt oth? senaste?? waaah ! bllir helt paff ju!

2010-05-18 @ 22:53:33
Postat av: vivvi

lÄSKIG BILD!

2012-05-31 @ 17:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0