Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Walk

Run your mouth when I'm not around 
It's easy to achieve 
You cry to weak friends that sympathize 
Can you hear the violins playing your song? 
Those same friends tell me your every word


står o lagar nån köttfärs grej och lyssnar på pantera haha.. japp. kl kvart i 1 på natten.. welcome to the good life.. haha nee..

har suttit aslänge och flippat över för att jag vill shoppa...beställde hem lite grejer, men sen hittade jag billigare på en annan sida så ångrar mig haha... fick slängt i väg ett mail...men skulle inte förvåna mig om de inte går att ta bort den jävla ordern.. typiskt mig :p jajaja..

Guuud sånna cravings med...
här är 2-..eller 4 egentligen för vill ha handsken och kängorna med!! haha..eller nja inte just dem kängorna..men ändå.. jobbigt


Kommentarer
Postat av: hemie..billman

oooo meee like =) sexigt o snyggggt.. <3<3<3



plus haha sööt då,hoppas de går o ta bort ordern nu då haha..



oo pantera o mat... o du.. jisses

2010-03-31 @ 03:57:11
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha yay.. lite dyrt för att vara kläder med hål i haha. får göra egna slasher grejer..woho..



jaa de hoppas jag med haha..

jepp =) du hade kunnat vara med..

<3<3<3

2010-03-31 @ 04:05:24
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0