Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Heartless

haha okej... jag gillar inte när det är mörkt i mitt hus.. för allt speglas i fönstrena osv.. har alltid extremt mycket lampor tända... o innan jag ska sova o jag måste släcka överallt så typ springer jag o blundar samtidigt för att jag måste gå förbi ett kooooolsvart vardagsrum och en stor spegel där ytterdörren speglas .. haha.. Så nu ser jag att alla grannarna släckt ...för de e ju Earth Hour... Men jag bestämmer mig för att skita i det..

För det gick ju bra! Hör att de ringer på dörren o där står grannens unge leende o säger "heeej.. det är Earth Hour nu!!"

haha vad säger man där... jag bah.. aaaa just de ja..glömde. tack för påminnelsen!! hahaha... o går med as sur min och släcker varenda jävla lampa...känner liksom att grannarna dömer mig haha..
vågar inte lämna vardagsrummet just nu. Sicka problem ja har haha.. ville bara dela med mig..:p



ge mig denna dagen typ...

Kommentarer
Postat av: hemie..billman

ooo såå söt bild..



hahah emmma då... inte va rädd.. ;) o dummmma grannar som dömmer dej, hur kan dom göra så när du visat så mycket för dom? eller va skrev ja nu... hahahahha



nee då.. :P <3



ge mej denna dagen? va e de för dag dfå?



2010-03-27 @ 23:39:19
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

hahahahahha... men de e inte dem grannarna. de e dem som e på andra sidan ;)



det var på morgonen efter att du kom hem förra gången.. du som har tagit bilden :p <3

2010-03-27 @ 23:53:52
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: hemie..billman

jaha oojj sicken fotograf jag är =) <3

jaa men alla din grannar lär ju cirkulera runt huset efter bästa titt... ;)



<3<3<3 saknar dej emmma säwemark rommersjö

2010-03-28 @ 00:47:28
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe jaaa bäst e du =) <3<3



hahahaha jassså de tro du ;) dina grannar däremot lär ju tro att vi har dött när dem inte har nåt att kolla på längre.. haha.. men snart så!



saknar dig med...batois <3<3

2010-03-28 @ 01:17:15
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0