Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Remedy

FY FAN vad jag hatar att man alltid hittar massa grejer man vill köpa..bara för att man är pank..
Dum som jag är så sitter jag o internetfönstershoppar.. haha.. (alltså, bara kollar.) plågsamt verkligen.. hittade massa ringar o armband, hattar , tröjor.. massssor med döskallsgrejer.. faaan...fan fan fan..

e trötttt nu... men ska nog sätta mig o spela lite ssx sen...och dra och handla..och lägga på brev..sen in till stan tror jag.. o gå o lägga mig tidigt..så jag kan gå upp vid denna tiden imon ist.. haha. känns mer värt.

idag ska pappa opereras med..aldrig tar de slut..såå hoppas denna operationen också går bra..som dem andra gjort..


sen e jag såå otroligt sjukt jävla mega as kär.. haha.. var bara tvungen o tillägga de..




Kommentarer
Postat av: hemie.. billman

ooooo =) <3 och jag är jätte mega super dunder asss kär jag me.. lovar... fan va ja leer nu emma =) <3<3 oo sicken bild hehe söööt du är..

älskar dej emma....... =)

2010-03-16 @ 11:35:03
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

:D vad braa...

haha ja =) gammal gammal bild..sööt...

älskar dig <3

2010-03-16 @ 12:05:34
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0