Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Bubbles

Tänkte de blir en lista... orkar inte skriva nåt spec..

Dagens frisyr:
lockig morgon frisyr haha..
Dagens klädsel: svart och avenged..me likey
Dagens händelse: Haha.. adu.. att jag tillslut vaknade.. de var en händelse..
Dagens planer: inget alls
Dagens vill ha: Jordgubbsglass....fråga mig inte men var nära på att trotsa kylan o gå bort till den enda öppna affären bara för att köpa de..
Dagens saknad: dygnsrytm..
Dagens drog: The L Word! Är snart på 5e säsongen.. vad hände där?
Dagens tråkigaste: Fick nån slags hjärtklappning i duschen.. det var läskigt
Dagens roligaste: Ljudklippen från mobilen som jag hittade på datan....dem heter "Smyginspelning Martin&Per aka Timon&Pumba" "Sam&Em Brunstiga fåglar" "Knasmorgon i kungälv: Bloms skrattanfall" ..bland annat.. underhållning på hög nivå haha..
Dagens finaste: Min nya lilla text jag gjorde på väggen..
Dagens dricka: Te
Dagens mat: pancakes! gjorde även egen fondue i en stekpanna tidigt på morgonen haha.. jag är bäst..kanske lite omvänt me middag på morgonen..men what the hell.. haha..
Dagens kärlek: Har samma kärlek varje dag.. and that's the waaaay I like ittt..♥
Dagens mående: Upp o ner ..
Dagens låt: Biffy Clyro - Bubbles
Dagens kommentar: Might I reccommend a Cappie-ccino? :D


fan svårt att gilla nån tshirt mer än denna...



Kommentarer
Postat av: hemie..billman

ooo gillar din lista... tror ja ska sno den nån dag hmm..



o bra att du gillar t-shirten ;) varsåågod min fru =)



du är min kärlek... <3

2010-03-15 @ 07:46:34
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe bara o gööööra de vettu.. fast tog bort några grejer..

den är bäst..tackis igeeen haha..



hehe.. borde ju inte stå dagens kärlek.. låter som jag byter då ju :p o så e de ju inte <3

2010-03-15 @ 07:51:07
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: hemie..billman

puhhhh bra däär.. byt inte.... oroligtiiss..



va tog du bort då?? biter i luften nu så du vet =)

pusss

2010-03-15 @ 11:16:22
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

neee inte vara orolig..



haha jag minns inte.. men tror listan e lite längre..var nog inget viktigt..

sööt... =)

2010-03-15 @ 16:35:28
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0