Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

The Way That We Live

Talking, laughing, loving, breathing,
fighting, fucking, crying, drinking,
writing, winning, losing, cheating,
kissing, thinking, dreaming.

This is the way
It's the way that we live
It's the way that we live
And looooove

haha nog aldrig fått de på hjärnan.. herregud..

o kolla på Greys anatomy innan.. ett av dem värsta avsnitten med Denny.. satt o grät ihjäl mig hahaha... jobbigt.

Waaa igår var jag förbannad... jag o samantha käkade på paprika.. o jag vill ha kyckling vitlök baguette.. men då säger hon som jobbar där att de inte finns.. o hon rabbla upp massa andra baguetter som också var slut... så fanns de nån kvar som jag tog i stället... o då var såsen till den baguetten slut... jag bah .. jaha? kan jag inte få nån annan sås på istället då? Då säger pachet..neee det går inte att byta så..man får inte göra det..

ÄRLIGT det är väl inte mitt fel att dem inte har tillräckligt med grejer.. O när jag dessutom har betalat full pris för en baguette där de saknas grejer... O dum som jag var tänkte jag inte på att säga att jag ville ha billigare isf...dumt dumt dumt..

Wa.. arg blev jag i alla fall.. u don't mess with my food...no...

nu ska jag gå.. missade precis när min man var vid datan... kuuuul... kollat hela dagen om nån skrivit..men så fort jag lämnar datan för att städa.. joo kart jag missar det då.. o kommer tillbaka så e han borta.. haha hej hej vilken bra dag..
äää..

hej då


såhär glad e jag inte egentligen..bara så folk vet

Kommentarer
Postat av: hemie.. billman

jääävla pach paprika tant.... ska gee fan o jobba sej me min frus mat... moooorrrr.. <3



ooo nej älskling... gillar när du e glad såå bli de nu =)

oo vi fåår typ fixa schema sså vi vet när vi kan sitta vid datan... saknar dej .. =*( <3



isss bett min a little piece of vamp

2010-03-12 @ 11:26:59
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

jaaaa eller hur.. så gör man inte =( nästa gång dör hon..



jooo men nu e jag rätt glad =) wiii..

schema ja! fan vad smart.. de får vi göra lättt...

saknar dig med isss <3<3

2010-03-12 @ 11:35:42
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0