Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

On Top Of The World

WAAA jag älskar nätter.... är riktigt nattmänniska verkligen..blir alltid inspirerad och peppad av olika saker då..
Nyss var den en grej som jag inte går in på här... haha..
Men just nu WA jag är så pepp på att dansaaaaa.. herrejävlar.. Och jag fick precis en ny dansbuddie.. Sebbe och jag ska börja med Krumping i höst!!! SÅÅÅ jävla grymt.. haha.. vi typ flippar över just nu för att han kom med den idén..
hittade inget bra videoexempel.. ville hitta en som var snabbare men den får duga :p
haha fick ett nytt fint namn med...
emmyflemmythrowingspaghetti.. haha ooookej..
måste fan sova snart känner jag.. börjar bli jääävligt trött efter att ha varit helt galet stissig i 2 timmar typ. hehehe.. världens bästa man har jag..
älskar dig joakim.. ♥ Plus Que Ma Propre Vie

Kommentarer
Postat av: hemie..billman

och jag har världens bästa fru.. <3

hehe stissig =) mee like... ska du bli fler gånger.. <3<3

2010-03-28 @ 11:19:20
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

haha jag lovar dig de kommer inte vara så svårt att få mig stissig :p

<3<3

2010-03-28 @ 16:41:58
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0