Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

My Heroine

Hmm..mår inte så bra idag.. illamående o seg o känner mig förkyld.. haha fan jag som skulle göra massssa grejer idag. Får ta de imon om jag mår bättre..tog iaf en sån echinagard eller va de nu heter..

Igår var i alla fall en bra dag! Skype funkade äääntligen.. o jag hittade en mic haha..Så jag fick ääääntligen höra min vampyrs röst..ärligt går inte ens att beskriva vilken känsla det var.. Idag däremot så strejkar precis allt....msn funkade ju fortfarande inte...o chatten på skype e cp, chatten på facebook funkar inte alls...bara för en viss person e på andra sidan jorden..aja
Nuuu blir de lite Cougar Town =) =) asssbra.. sitter o lyssnar på my heroine haha..shit vad de påminner om högstadiet..
men nuuu ska jag gå.. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0