Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Fake It

Haha sånt flyt....Inatt såg jag ett av dem bästa How I met your mother avsnitten.. Swarley!! haha.. fick hålla för munnen så jag inte skulle börja gapskratta.. :p
Och idag kom I bought a Horse avsnittet av Family guy på tv hahaha....så nu e jag på brabrabra humör.. fast jag är sjukt trött så ska fan gå o lägga mig nu.. gå upp tidigt..
måste till arbetsförmedlingen imon med..blöö.... och dem jävlarna har inte gett mig mina pengar än =( de e fan inte okej...boooo..
såå fortfarande pank...så var fan lika bra att de ösregnade idag så jag ändå inte hade pallat åka till stan..
jejeje god natt.


Kommentarer
Postat av: hemie..billman

ooo sicken kul kväll haha.. :)



jävla arbetsförmedling.... ge min fru pengar... mooorrrr <3



batoiiss...

2010-04-01 @ 06:44:01
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha..

jaaa men inatt så kom dem :D så nu är jag happy happy :D

issss <3

2010-04-01 @ 11:30:04
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0