Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Don't Forget All Your Clothes

Drömde ärligt talat konstigaste drömmen inatt... var på masssa olika ställen, ett klassrum, ett tåg, flygplats... och jennie, martin, cicci, joakim o ett ex var där av dem jag kände ..ärligt hahaha.. konstigaste konversationerna nånsin.. slutade jävligt dåligt med så vill inte ens tänka på de haha..nä fy fan.. och vrf kände alla min bror helt plötsligt?? aja..

Idag skulle jag gjort massa grejer, men jag sket i allt haha... hade svårt o somna igår så var pisstrött... tar de imon o onsdag när jag ändå ska till stan.

har massa namn som ekar i mitt huvud från i lördags.. Kapten Haddock, Kapten Blåskägg, Ingvar Oldsberg, Pernilla Wahlgren, Sami Sirviö, Joey Tempest och såååå vidare.. hahaha ärligt. Kändisleken.. askul när man gör de, asstörande dagarna efter haha..

Skum födelsedag och helg annars... konstigt beteende av vissa o aa .. jag fattar inget. men men...

nu ska jag fortsätta tokstressa över allt och inget.. ha re

'

nej inte naken på bilden... neeej då.. haha. fick klippa bort en hel del

hmm... och där kom ångesten över att bo i detta huset tillbaka.....det var bra så länge det varade..

Kommentarer
Postat av: hemie..billman

hahah emmma.... ta på dej kläder föör guds skull ;) sicken grej o bo i mönlycke allså... dina grannar kommer aldrig flytta....



fyy dej...



=)



saaaaknar dej batois...

// kapten joakimis..

2010-03-01 @ 19:38:12
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha äh klockan var väl typ fem på morgonen så tror inte nån såg (a)



saknar dig med... o önskar också du var här i helgen =( pusss sailorbatois

2010-03-01 @ 19:47:34
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: hemie..billman

hmmmm.... tror gör man i kyrkan emmmis..

smisk straff vinden.. välj du haha.. ;)



älskar dej ändå...

2010-03-01 @ 21:27:13
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha :p jajaja...

tror jag hoppar vinden denna gången i alla fall...fyyyy kalllt..



älskooois <3

2010-03-01 @ 23:45:53
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: Anonym

klagomål klagomål.......

2010-03-03 @ 21:43:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0