Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Closer

hmmm.. vart ska man börja..
äh. igår i alla fall så åkte jag hem till samantha... där albin o 4 av hans kompisar var..blev öl..massa musik..striptease..o kolla i den kända porrtidningen med ett ansikte man verkligen känner igen..tyvärr.. fy äcklig..

nuuu ska jag bara vänta i 1 år på att få alla bilder.. haha hon har dessutom fortfarande bilder från i juni förra året som jag inte har sett..plus bilder från maskeraden när jag var queen of hearts.. haha..segast i stan!

sen i alla fall när allla hade dratt så kom adam o marcus hem...väldigt seriösa samtal i sängen o sen snodde jag åt mig soffan så marcus fick sova på golvet haha..tyckte fan synd om honom...not. :p

o idag var de bara dega.... kollade på the city weekend saken.. herrejävlar vad många avsnitt.. var tvungen att stänga av tillslut så vi kunde komma iväg till stan nån gång... fast vi kom fram 15 min innan de stängde haha.. bra där.. impulsköpte ett par hängslen haha.. kändes bra för stunden.. inte testat dem än men jaja.. blir nog bra..

o nu e jag fast vid L word igeeeen... har typ 5 avsnitt kvar...sen e serien slut.. haha .. 6 säsonger.. ooppps..
men aa... Shane...wa.. e kär i henne haha lättt.. men de e lugnt för Anna är också kär i henne och Samantha med sa hon.. alla e de ;) haha.. fullt förståeligt..

jaja.. god natt typ :p


hahaha glömde en bild sist förresten... waaaa längesen..
hahah probably the best musikvideo in the world... 50 Ceeeeent yäääää


Kommentarer
Postat av: hemie..billman

oooo ja vet vem du menar i den tidningen.. de samsung visa när ja va dääär.. fyyy fan.. fyyy... ärr på ögnonen...



haha sööt bild bat..



<3

2010-03-21 @ 15:15:02
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha jaaaa!! o de finns ingen som inte håller med :p



hahaha jää var en slyna.. fast de ser man inte där.. :p

<3

2010-03-21 @ 15:19:22
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: hemie..billman

hahah va du en slyna.. hmmm jääj ;) njee då..

<3

2010-03-22 @ 03:15:42
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha...tyst.. jaa halvnakna 50cent slynor.. :p

2010-03-22 @ 03:50:18
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0