Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

California

E astrött idag.. fan att jag inte går o lägger mig tidigare...aja.. måste snart ge mig ut i snön..lovade pappa att jag skulle handla...kommer frysa ihjääl.. haha.. nä..de e inte ens minusgrader idag ju..och sol =)

Imon blir det stan.. måste först till banken och arbetsförmedligen o få papper påskrivna..sen ska jag lämna in mitt minneskort till kameran... kanske till o med e fel på kameran för den verkar äta sönder mina minneskort =( senare ska jag hem till anna o fixa lite grejer o spela GH =)

Nu måste jag dra.. o måste ringa cicci..haha missar jämt när hon ringer.. o vi måste leta biobiljetter till helgen. ska se alice i underlandet men dem e fan slut hela tiden =/ så väntar på att dem ska släppa fler tider..

waa.. haha måste nog äta nåt innan jag drar till affären.. fan aldrig nån bra idé att handla när man e hungrig för då köper man aaaalllllt....

joo o de jag sa om skype... att de e bra o ha för att inget annat funkar som de ska.. haha wä jag tar tillbaka de... inte ens skype funkar normalt ju...kul!

Åh vad kul....mitt virusprogram avaktiverades igår av nån knas anledning o direkt så får jag nån skitgrej.... programmet funkar igen o har kört sökning men den hittar inget virus.. ändå så håller msn på o skickar cp grejer till alla på msn... vågar inte logga in haha...

jeje.. nu e jag lite gladare än jag var igår i alla fall.. hatar sånna dagar.... men lalalalala inte tänka på de nu.. heeejdå



Roooooosissss ♥  kommer vara ledsen när dem vissnar... alla som kommit hit har blivit helt cp o stirrat på buketten haha..tror den ser större ut i verkligheten eller nåt
dem blev lika cp som jag blev när jag fick öppna paketet.. de var inte ett litet paket...haha

Kommentarer
Postat av: hemie..billman

ooo heeej a little piece of vampyr... =)

saknar dej enormt idag <3



ooo va fina blommorna va... du ska ha de bästa emma.. =) bra att du gillar dom.. ;) o glad att du e gladare idag isssss..

<3

2010-03-03 @ 20:27:10
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

heeej saknad...

jaaa klart jag gillar dem =)=)

<3

2010-03-03 @ 20:34:11
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: hemie....

puuu sicken tur =)

älskar dej

2010-03-03 @ 20:52:08
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Gud

Byt lösenord på msn så försvinner viruset :)

2010-03-03 @ 21:29:46
Postat av: Emma

Asså?? e de så enkelt.. haha värt o testa då! tack! :p

2010-03-03 @ 21:44:49
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: Gud

Ja :P Sen måste man inte trycka på ALLA porrlänkar ens vänner skickar (så man får virusen ;P)

2010-03-04 @ 16:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0