Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Dominos

Jahopp...så var man hemma i kylan igen...fan jag trodde verkligen att en månad skulle räcka för istiden att försvinna .. men nej dåå.. 1 meter snö utanför mitt hus och assss kallt..

Haha vi blev nog inte alls utskrattade när vi kom till landvetter i shorts tshirt och flipflop o delade på en filt nu på vägen hem.. :D Blev byta om snabbt som fan.. hade glömt av hur tungt det är att ha kläder på sig haha..

Var ju en både bra o dålig resa typ..sjuk halva tiden . sån jävla tur har man! sjukhusbesök o dem ville lägga in mig i 2 dygn o grejer...typ 8 olika mediciner o spruta och aaah.. inte kul.  Men varmt o skönt var det ju och fina jättevita stränder på öarna vi åkte till. Träffade härliga svenskar med och en japan o en fransman och var med dem några dagar. Men fan vill inte vara hemma.. bara jobbångest och pengaångest och snart blir jag själv med typ.

Orkar fan inte skriva mer nu men haha.. nu vet mina 3 läsare typ att jag lever iaf! Så hej hej






Kommentarer
Postat av: Gud

MUHAHAHA! GUD FÅR ALLTID VAD HAN VILL HA! (A)

2010-02-08 @ 22:18:51
Postat av: Emma

HAHA! behövde en till påminnelse typ :D

2010-02-09 @ 00:38:03
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: hemie...

oooo bat

2010-02-09 @ 01:40:18
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: linda

nu är du säkert brun som en neger juö! haha, hoppas du haft det gött :D får ses snart!

2010-02-09 @ 01:48:03
URL: http://muckarduva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0