Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Burn It To The Ground

Åhhh. orka.. Snön måste ju ta slut nån jävla gång eller? Snöar hur mkt som helst nu igen....ärligt..
I tisdags i alla fall så var jag med anna o lite reklamare på Pecha Kucha.. sjukt grymt var det!  Trodde inte det skulle vara det men både jag o anna var helt lyckliga när vi gick därifrån o man bara känner att man vill hitta på massa grejer.. o åka iväg på häftiga saker.. som Burning Man!!

Haha...fy fan vad grymt det verkar..
En grej mitt i Nevadas öken där man bygger saker typ o festar haha..Man bygger i stort sett upp en hel stad men också massa vrickade konstverk o fordon..o sen när man ska hem så tar man ner allt man byggt o tar med sig de hem..lämnar öknen som man hittade den...tills nästa år när Burning Man e :p  fullt med hippies o massa häftiga glada människor.. waaa. villllll!! :D Finns inga gränser för nåt typ, allt e till för alla o man kan se ut precis hur man vill.. konstiga outfits...naken..vad som helst.






Annars så händer de inte så mkt..Gött att sverige tog guld i stafetten =)=) gryyymmma! Men segt att vi åkte ut i hockeyn. lika bra att jag inte var uppe o kollade..var för trött men e ju inte askul o se när de går dåligt så..
what else... hmm.. JO haha jag har börjat kolla på en sån klockren serie. Cougar Town! viljat börja kolla på den länge men aldrig blivit av...så jävla rolig.. Med hon som spelar Monica i Vänner och hon som spelar Dr. Cox fru i Scrubs =) Kan verkligen inte sluta kolla!

jejeje... ska fixa lite mat nu.. dör.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0