Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Your Neighborhood Spaceman

Uäääh... kan någon byta huvud med mig eller??

HEJHEJ klago-bloggen... haha känns typ så.. skriver bara när jag är arg..eller har ont nånstans..
ialla fall... idag var jag hos tandläkaren =( fyyy... gillar icke! Tydligen........så gnisslar jag så mkt tänder nu för tiden att jag kommer förstöra mina häst framtänder typ.. så får fixa nån skena.. vad roligt.
Hon bah: Håll verkligen verkligen KOLL på om det händer nåt med framtanden.. okej.. haha.

Imorn ska jag med Anna på nån grej... vet inte exakt vad det är eller vart det skulle vara..och vet inte vilken tid det är...Har glömt bort vad själva grejen vi ska på heter till o med så kan inte söka på facebook.. haha vad jag är duktig.. får ringa henne imon haha..
och mitt möte på arb.förmedlingen på onsdag e inställt!! fyyy fan vad gött.. orkar inte gå dit. haha så segt.

Fick just frågan om jag ska ut i helgen.. o jag bah: hmm.. jag vet inte.. kanske om jag lyckas hitta pengar..
Och sen kommer jag på.. VAFAN jag o anna fyller ju år i helgen.. jag måste ju hitta på nåt.. haha. Fyller iof år på söndag men who cares.. jeje

sitter o lyssnar på Peeping Tom och Mr.Bungle nu..o tänker på sommar typ... var ingen höjdare att gå ner till centrum innan idag.. O på hemvägen när jag gick av bussen så satte jag foten rätt i en snöhög.. vilket e jävligt svårt att undvika eftersom dem är överallt och bussen stannar på sånt pantat ställe... I alla fall så lyckades jag begrava hela benet... Gud vad skönt det var med converse o tights typ.. haha.. skitsnö!

nu ska jag stänga av hjärnan... bara dunkar ändå..
hej hej

Oh just de ja! Fick i 3 mm saken idag! WIHO..på tiden!



såhär glad e jag idag.. hahaha.. ne då. men jag behöver kärlek =( give me som loooooooove haha
pöss

Kommentarer
Postat av: hemie..billman

=( batois... ja vill ge dej kärlek.... försöker skicka över till dej hela tiden..... är inte så lätt när de e såå mycket vatten men försöker :( du är min kärlek...

2010-02-23 @ 06:06:13
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

du e söt..

2010-02-23 @ 13:41:06
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: hemie..billman

jag är kär... hoppas du med e de.....

oo du EMMMAAA sicken bild.. hmm de e inte grannarna som läser din blogg såå behärska dej...................................

2010-02-23 @ 23:25:57
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAHAHAHA men asså... jag har ju snackat så mkt om mina grannar så får ju dela med mig lite till mina läsare med.. Haha nej då.. vadå jag har ju kläder på mig? eller? haha .... JA jag är kär i dig dummis.. klart.pusssis <3

2010-02-24 @ 01:24:22
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0