Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Paranoid

Hmm.. snöstorm !? klass 2 varning (dem vill att man ska överväga att stanna inne..) vad rooligt...och jag som ska till stan haha.. hem till samantha o adam e det tänkt =) ska bara dricka mitt vin typ... o prata färdigt med min vampyr..som jag iof tror har lämnat mig för brandövning...vampyr i brandmans kläder.. yesssss please. haha =)

Igår var den sjukaste natten på länge haha.. Var hos cicci... har märkt att kombinationen av oss, michael jackson och redbull blir kaaaaos... haha.. somnade halv 7 tror jag för att vi aldrig kunde hålla käften.. kändes verkligen som när vi var mindre haha o inte hade några gränser för nåt alls.. och var helt cp. Men kul som fan var det :D
Sen upp vid 11 o ta bussen hem för hon skulle till skolan på lovet stackarn :p haha.. Gillar hennes packning... En morganflaska. haha.. proud of u!

jaja nu ska jag inte tjöööta mer.. har fiitttt ont i ryggen nu med o lederna... blir fler läkarbesök för min del .för både det och gamla grejer...fyy fan.. e rädd för sjukhus efter thailand.. bröt ihop idag lite när jag insåg att jag måste på ny undersökning..

NU e jag deppig igen haha. hej då







Kommentarer
Postat av: hemie..billman

meeen älskling... inte bryta ihop.. o va orolig för sjukhus.... bit i hop ..... kommer gå bra.. <3



haha får skaffa brandkläder hemma allså :P

2010-02-20 @ 06:22:49
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

Jo men är rädd ju:/ älskling haha du vet att du redan har lovat mig det va? Innan du kom hem förra gången:p fy dig! <3

2010-02-20 @ 13:42:13
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: hemie..billman

heheh opppps =)

jaa vet ska skaffa... inte så lätt bara haha....

du har lovat mej masssa saker me :P jäääj..



<3

2010-02-20 @ 15:12:55
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

haha ja de får du faktist göra..

hehe neeej då har jag lovat saker? hmmm (a) haha okej då... du får väl påminna mig :p



pusssis<3

2010-02-20 @ 15:46:07
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0