Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

So Sister

Hej hej..

idag har jag städat nästan hela dagen.. de e fan jobbigt ibland...börjar man med nåt så blir man så jävla petig o kan inte sluta... så var de för mig idag iaf...städade toan i flera timmar typ haha..men fint blev de!
Och sen när pappa kom hem så fick jag tulpaner =) lila..fint. Alltid så, födelsedag = tulpaner från pappa :p hehe..
Annars blev de en slapp dag idag.. käkat middag hemma o dricker vin nu.. käkar negerbollar haha..gottttt..

Tror jag ska lägga mig o kolla på New Moon nu, har ju för fan bara sett den en gång.. Innan 2008 var slut så hade jag ju sett Twilight..vad fan var de..12 ggr eller nåt. Kollade nästan en gång om dagen från att jag såg den första ggn. När jag väl såg den på bio dan innan nyår med th så kunde jag replikerna utantill ju haha..

Imorn ska jag försöka dra ut..vet inte vart de bli eller vilka som ska med men de lööööser la sig.. Sen middag på söndag o så kommer Anna o Petrus hit =)

Och idag 27e..dan innan mig så fyller Anna år!! Grattis älskade syster ♥



jeje nu blir de kolla film iaf... denna gången utan en morrande Joakim brevid =( får morra ist för honom..jävla katt jacob!
haha pöss

Kommentarer
Postat av: BatCat *

För Anna är ju nog aldrig full på bilden .. HAHA

2010-02-27 @ 14:22:45
Postat av: hemie..billman

jaaa morrrrr fyy katt fan... =)



sötnos vi kan kolla alla filmer i rad massssa gånger när ja kommer hem =) <3

2010-02-27 @ 18:19:18
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Emma

hhahahahha anna är dyngrak på den bilden. jennies o kais bröllopp :D haha.. ja klart vi måste batois :D kom hem fort.. detta e jobbigt,... <3

2010-02-28 @ 04:13:59
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0