Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

It's Your Birthday

Hahah hej hej hej!! kom nyss hem nu... wa ... aja... idag har vi firat anna med middag på chez först.. sen massa spel o lekar hemma hos anna o petrus =) hur kul som helst... sen drog vi till valand.. bråkade lite med taxichauffören. haha jaja... men de var kul där... shots o skumpa =) nice... sen nu har jag suttit i en taxi o snackat strunt med chaufföen hahaha... han var as trevlig.. o nu ska jag äta chips.. passade på o köpa de på vägen hem=) o dipp.. yey! och idag fyller jag år!!! wohoooo.. 19..gyllene ålder eller huuuur.. haha ......... nope.. men haft en grym kväll ändå o dem sjöng till o med för mig på tolvslaget=)

Nu ska jag lägga mig o kolla på lite serier o äta chips iaf... ha en bra natt.
pössss



Kommentarer
Postat av: hemie..billman

önkar verkligen ja va hemma o kunde va me.. men men... fitttt fittt jobb..



älskar dej.. grattis igen ;) <3

2010-02-28 @ 21:33:15
URL: http://hemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0