Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

A Million Miles

Skitjobbig dag verkligen.. Jag HATAR att säga hej då.. och är inte direkt så man vänjer sig heller efter att ha gått igenom detta ett par gånger nu...nepp..det blir fan bara jobbigare..

Och efter knappt nån sömn och ledsam morgon så fick jag ta bussen nästan direkt till mölnlycke o sitta på arb.förmedlingen....för koncentrationen var ju absolut på topp o mitt huvud tänkte absolut hela tiden på cv och praktikplatser...mm jo..

Annars har det varit bra dagar nu.. varit i kungälv o festat lite, lagat mat..tagit de lugnt med o kollat os.. och varit i stan o träffat anna o käkat på restaurang..mysigt.. Ville hinna göra fler saker med men nu blev det som det blev.. tiden går så jävla fort.

Ska dra mig till affären nu i alla fall o köpa chips.. fan hockey och halfpipe inatt ju...måste ha nåt. Och idag får man tröstäta........åt semla till frukost...för att jag ville...och åt 2 för att jag kunde.. hehe..
Sen sov jag bort heeela dagen..låg på soffan..bra jobbat..

aja..nu måste jag springa





Kommentarer
Postat av: hemie..billman

ooo =( hjärtat... inte kul morgon alls... saknar dej mycket redan...

batois. <3



ooo fin bild =) kärlek..

2010-02-18 @ 22:52:12
URL: http://hemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0