Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Your Love Is A Song

Hmmm idag har varit en skum dag..
fastnade i Så Mycket Bättre inatt så somnade sjukt jävla äckligt sent.. eller tidigt... när alla program börjar på tv på morgonen igen haha.. inte ok.. kollade på nanny och sjunde himlen..ooo nostalgi haha

precis när jag ska somna ringer dessutom telefonen...blir orolig o det är från norge..joakims jobb... trodde fan de hade hänt nåt... hjärtstillestånd.. fattade dessutom inget av vad damen sa haha.. så försökte mumla "hehe aaa okej" lite då och då... uppfattade nåt om ett kvarglömt kort??? vet inte alltså.. tvärtrött var jag ju..hatar norska.

Sen vaknar jag av att mobilen nyss ringt...3 missade samtal från the boss.. hmm.. försökte lista ut vad det var för dag och såg att kl bara var 11 så undra vad fan de var frågan om... men var lite missuppfattningar bara...hjärtstillestånd nr 2 där ett tag. Kunde ju såklart inte somna efter det heller..

Gick och handlade lussekatter o maaaat.. käkade frukost o kollade mer Så Mycket Bättre hehe...
städade och rensade i lägenheten..rensade väskan o vette fan hur vissa saker hamnar där alltså..
sen somnade jag hit o dit på soffan resten av dagen/kvällen...

och nu fastnat vid datan o vill inte sova...åååh.... hatar detta. Jobba imon med... dock inte förrän 15 men ....
är iaf bara dagen imon sen kommer min man heeeeem till mig ♥♥♥ !! på onsdag nån gång..äntligen.. tiden går så långsamt ibland alltså... tur jag fått en del jobbtider nu när han ändå var borta..

Nej men ska faktist sova nu... skrivit av mig tillräckligt.
nighty

Så JÄVLA bra... glädje :D♥ lill-babs reaktion i slutet e såå fin!




Kommentarer
Postat av: joakim

ooo snart e ja hemma hos dej batoooiiis.. =)

puss <3<3<3

2010-12-14 @ 16:38:39
URL: http://hemie.blogg.se/
Postat av: Em

Meeeennans läser du min blogg?? :p hihi <3 en natt kvar bara.

2010-12-15 @ 05:06:46
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0