Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Words Come Easy

Herregud.. kl e 00 och jag mår fortfarande skiiiiiit...märks att de var ett tag sen man umgicks med morgan hehe..
Var i alla fall kul igår..utom i början...regnade på vägen.. kom fram senare än dem andra så fick stå själv i kö i en timma.. kom fram och missade gratis inträde... kul. haha..
sen där inne var det knökat med folk så kom knappt fram till baren..

Och samantha drog vid tolv för hon skulle jobba vilket var lite segt... Men sen kom jag o martin igång haha.. shots och mer morgan...sen upp till topfloor o dansa..fick med honom för en gångs skull :D hamnde i nåt gäng..minns inte ens vad det var för folk..minns bara att jag hela tiden ville vara i centrum och ville få alla att släppa loss typ hahaha..

Sen blev det assssmycket mat på 7:ans för dem har lagt ner 11:ans =( skandal!!!
Cred till mig som lyckades gå in på internet på mobilen och leta upp numret till viptaxi haha. Sen blev de asskonstigt telesamtal innan jag somnade.. waa..

och hehe om exakt 2 veckor kommer min kärlek hem :D lycka!!!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0