Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

The Moon And The Yew Tree

gooood morgon.. Jag är på grymt bra humör idag! Vaknade 8 imorse och orkade inte somna om..haha..det är inte normalt i min värld..men sen är min värld inte normal från början heller =)
Ska snart dra mig till arb.förmedlingen..fast ska till ett nytt ställe..o vet inte vart de ligger!!!! får leta..haha..så blir en promenad snart..käckt..i sooolen =)

men han som e min handledare verkar asss skön...pratade med honom i tele förra veckan när jag skulle flytta min tid för att jag hjälpte mamma flytta in i Skövde... o då börjar han snacka med skövde dialekt o ropar "flytta skåpen!!" hahaha.. o börjar tjöta om att han gjorde lumpen där. såå blir nog bra :p

måste packa upp med... varit hos anna..vi var o gymmade först i måndags.. haha jag har sån träningsvärk i ena armen..kan inte sträcka ut den..och jag menar de verkligen!! när man går o man rör på armarna.. så ser de cp ut för ena armen är böjd haha..ser ut som en robotarm :p
sen när vi ska köra sista kvarten så slänger anna ur sig att vi ska käka korvstroganoff sen.. Jävlar vilken push det gav...haha..

sen i tisdags var det öl på lokal..o sen pecha kucha på park lane.. men de var inte bra alls denna gången.. bara kaffekokarkokerskan.... alltså... hon lagar all mat i sin kaffekokare...steker saker på plattan o så.. Hahaha..en maträtt tar flera timmar.. askul :p

sen igår var vi på Cirkus Möller..petrus gav sin biljett till mig =) såå snällt.. och det var sjukt roligt! haha o de satt några 11åringar i  publiken.. o fan vad dem drev med dem... måns bah "hehe ni kommer få lära er mååånga nya ord ikväll ;) " haha! Caesar hette ena ungen med.. as ballt :p

Nuuu ska jag fortsätta lyssna på Wojtek Godzisz hahaha.. han har ca 300 fans på facebook haha..men han e fan bra :p gillar!!

sååå nu blev de mkt text..hej då!
.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0