Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Pocketful Of Dreams

Nu är jag hemma igen..eller kom hem igår.. Hjälpt mamma möblera i hennes lägenhet o så..
asjobbigt att läsa hela dagen igår hur jävla bra väder det var hemma..folk svor o höll på o sa att de var sjukt varmt osv... så kollar jag ut genom fönstret i skövde och det är MOLN. va fan..missade jag årets bästa dag hittills eller? crap..
.
Nu sitter jag o lyssnar på Billly Talent och äter chocolateeee.. god bless maya indianerna...haha
.
ååhh.. nu vill jag ha sommar..sol..festivaler..och looooove haha.. har ju ingen ångest inför sommaren längre..inte sen i förrgår =) jippieyay! ♥
.
på tal om ingenting så har jag ingen aning om vart alla är..vaknade upp till ett tomt hus haha.. jaja..så kan de va..
när jag somnade igår var pappa ia och lucas här liksom.. hmm
.
men men nu måste jag ringa min snygging till syster... åå..sommmmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0