Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Closer To The Edge

Igår drog jag o handlade vid 21 på kvällen haha... o på vägen träffar jag andersin,majjo o några fler.. haha, har "känt" majjo sen jag gick i 7an typ men detta var första riktiga samtalet vi utanför msn eller mobil.. det är helt sjukt hahaha..

dem mobbade mig för att jag ALLTID är uppe på nätterna...sen sa dem okeej så då vet vi vem vi kan tjöta med när vi kommer hem i natt för du läääär ju vara vaken.. :p  tyyyyst typ. haha..

Handlade asmycket i alla fall..o affären var nästan tom... sen när jag stod vid chipsen(hahaha) så fick två assss fnissiga killar syn på mig..o den ena säger "En TJEJ!!! hehehehehhe ska vi inte ha lite chips kanske hehehehe??!"
typ fnissade ihjäl sig på väg mot mig...går förbi..visslar bakom min rygg hahaha.. och ställer sig o stirrar på chipshyllan en stund... sen säger han så högt o stolt han kan "neee jag kan inte äta chips, GYMMAR ju och måste tänka på musklerna!!"

ren jävla underhållning :p haha..



hittade en fin bild härom dagen =)=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0