Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

What I've Done

hoppp så skriver man igen då fast det är såå jävla tråkigt att blogga utan att få svara på kommentarer...men what the hell liksom..

Sitter i mörkret i annas lägenhet just nu.. båda mina söta systrar sover hehe..

har varit och hämtat annas kattunge och sen kidnappade vi jennie från hennes familj..hon såg ut att behöva komma bort.. så åkte vi till anna och lagade mat, drack vin och spelade guitar hero..satt och snackade massa minnen med, haha dem har gjort ganska sjuka saker när dem var yngre..

Gick upp jättesent idag...struntade i att käka lunch med John för att jag var så trött...dumma mig.. sen struntade jag i att träna med...skit samma.. ska ändå göra det imon.

nu har jag så jävla tråkigt efter att min vampyr bestämde sig för att sova ist för att underhålla mig haha...kanske dags att sova för mig med?
nighty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0