Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

They Don't Care About Us

fyyy fan vad jag mår dåligt...ursh..

Igår blev det att gå ut i stan med Jonas, Blom, Juden..numera "MJ" haha.., BB och Linus...
Blev en heldag...började kl fyra.. slutade kl elva för mig hahaha... så helkväll kan man inte kalla det....världens största minneslucka med..minns inte hur jag kom hem till jonas... men han var så snäll sååå och berättade exakt vad jag gjorde och sa..KUL

Iaf så började vi på berså..dock bara jag och jonas haha...sen skulle vi gå och leta efter stället vi skulle till..(jonas hade fått beskrivning men skulle absolut visa att det var fel..) slutade med att vi gick åt helt fel håll..så vi tog en öl på rockbaren..sen kom resten och vi drog till Hardrock istället..

hade massa heart-to-hearts med Johan hahaha.. och vi diskutterade mölnlycke och kom fram till att vi hade hört samma "spökhistorier" om frökens udde när vi var mindre.. :p
sen blev det bowling..

Efter det gick vi till handelsklubben..(fick jag reda på först imorse när jag läste på stämpeln haha)

där blev det sumobrottning och assssbillig öl..

Sen gick jag runt lite med blom.. och vi snackar om hur billiga jägershotsen är...så stannar båda upp..kollar varandra i ögonen och börjar flina.. och sen säger båda "ska vi???:D....vi gör de!! :D" haha

det var nog den sämsta idén...efter det gick det bara utför.. haha..

Och i morse vaknade vi kl 8 av att det ringde på dörren.. fast fattade inte var det kom ifrån...min första fråga var "när skaffade du en ringklocka???" haha..
Det var iaf en kanonfull blom som kom in överlycklig och studsande, viftade med armarna och försökte låta som en fluga med hål i vingarna..hahaha alltid..

frida var där då med haha.. sen kom alla in och slängde sig över oss i sängen..
och det blev att alla 5 låg i sängen hela morgonen och blom började dra en massa dåliga skämt..aldrig hört honom skratta så mycket!!
och diskutterade kungälvskillar som dem trodde hade gjort mer än "småmyst" tillsammans;) haha..
Blev massa roliga ljudklipp med:p


Snart blir de chips med och jonas har lovat att fixa sitt mariokart:D haha..

haj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0