Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

The Right Stuff

precis suttit och nötat halva 3e ABDC säsongen haha... ett tag satt jag och skrek för att det var så jävla sjuka grejer dem gjorde..

Finns ett crew.. Quest Crew.. när en av dem gör en kickflip mitt i allt.. man fick se de i slow motion sen.. SJUKT..
och uppochner illusionen haha stört!
Sen i slutet när en kille gör en nån slags "nike" i en evighet :D

för övrigt har jag haft lite svårt att sova haha kanske märkts..vaknade så jävla sent..

och jag har kommit på att satan vad det är smart att vara fan av saker på facebook.. som 2 ½ men.. vet inte hur länge jag har väntat på nya säsongen...och så fick jag ett meddelande att premiären var inatt! underbart ♥





haha väldigt inne på dans nu...men de e såklart för att jag äntligen börjat igen..fick ju ta en paus mitt i förra säsongen för att jag var sjuk så mycket så jag hamnade efter...
Så igår var jag med trots att jag inte är frisk.. inte jättebra men hade varit kört om jag inte hade varit med... alla i hela gruppen hade problem med våra nya steg haha...

och måste öva på att kicka upp i handstående-övergång till pushup-till fötter-kasta sig bakåt och kicka upp i luften... SVÅRT
skiter i att ingen bryr sig... hade bara lust att tjöta lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0