Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Skäggig Vegan

lalalala... borde inte vara vaken nu.. Var SVINTRÖTT innan verkligen.. typ vid elva tiden.. pga dansen tror jag..
Så jävla kul var det iaf..svårare nu.. mitt i stegen så ska vi  ställa oss på händer och typ sparka ut med benen haha... sen landa på en fot och typ göra nån konstig grej... gick jävligt bra.. fick beröm!! yay..fast vi övade på jävla stå på händer grejen typ 15 ggr så benen skakade verkligen..

Kom inget true blood idag heller=( fan inte ok.. men åkte hit ändå..kungälv alltså.. fick mat efter träningen haha...grymt..
sen kollade vi på lite film och nu ligger jonas och snarkar högt som fan.. omöjligt att sova...drf jag sitter här.. plus att jag piggnade till.

sämsta är att jag knappt ser vad jag skriver för det är så jävla mörkt.. men de får gå.


Igår var jag i floda med jennifer och samantha med.. lärde känna en kille på tåget som vi tog med hem till jennifers kompis haha.. där söp vi lite..det var....haha..jag vet inte..jävligt konstig kväll och natt och morgon iaf.
Fick lite flashbacks innan...satt och flätade en killes hår i natt.. haha.. och satt och snackade med mr bean på golvet i köket om "oiare" samtidigt som vi åt nudlar.. very interesting:P

Kom på att jag och samantha klädde av varann med inför publik. HAHA... seriöst J och S.. umgås man med er så försvinner alla ens gränser sakta men säkert:D roliiiit...

måste lägga in Alice videon med.. alla satt ju och sneade till den.. haha vad jag hatar det ordet efter igår.. jag och oscar blev kära i dem "sjungande" blommorna..





Kommentarer
Postat av: jennifer

hahahahaha xD

2009-09-10 @ 18:44:41
URL: http://baarajenniiifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0