Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Sidewinder

vill ha!!! ska se om jag hittar den=)

waa.. nu vill jag bara sova..Sebbe håller mig vaken just nu..tjötar hål i huvvet på mig verkligen haha.. SJUKASTE människan jag känner...undra hur killen mår egentligen:p haha!

idag har jag iaf tränat=) äntligen! haha.. cyklade i 20 min och sen styrka på de.. proud..
och på måndag börjar dansen! satan vad jag har längtat...ska bli så jävla kul..

nuuuu har jag tröttnat på detta...ska dra.. Kom på idag att det finns en a7x låt om vampyrer.. haha

"Can't you feel the poison rising straight to the heart of the venomous bite
Can't you feel the poison rising out of the morning and clear through the night
You can feel my strength destroy you straight to the heart from the venomous bite
I can't regret, can't escape decisions made for me, no control
Fire that burns and never dies, wrapped around I'll bury my fangs inside"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0