Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Music Is My Hot Hot Sex

hahaha.. jag var hur trött som helst innan.. men nu e jag bara hungrig..ojjj vad ovanligt mitt i natten haha... som när jag pratar med martin på nätterna så frågar han alltid om jag inte ska ställa mig och laga mat snart.. eller så säger han att han är chockad att jag inte sitter och äter .. haha.. snacka om att känna mig bra:p

imorn ska jag träna tänkte jag.. och sen ska jag och min musikfreak-familj på musikquiz och middag på lindholmen haha :D ska bli jävligt kul..

och idag fick jag ääääntligen min lön!!!! E så glad :D

nu ska jag äta (haha) och lyssna på lite John Mayer och se om jag kan bli trött igen=)

puss



All the vampires walkin' through the valley
Move west down ventura boulevard
And all the bad boys are standing in the shadows
All the good girls are home with broken hearts

 

And I'm free, free fallin', fallin'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0