Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Little Boxes

Hmm..lyckas alltid vakna tidigare i kungälv nu för tiden än jag gör hemma.. stöööört!

Kollade på premiären av Greek igår såklart:D Skitbra! Skitrolig! Saknat det hur mkt som helst...och har saknat Cappie♥ min älskling!
Sen blev det Weeds som också var braaa som fan! wonderful...

blev mat kl 1 på natten med.. haha standard när det gäller mig..

kollade på en sjuuk actionfilm med.. fast lyckades somna igen..men den var stööörd..vill också kunna göra sånt!

Och i morse slapp jag göra frukost! yay!

Sen nu har jag suttit här och väntat på att mitt busskort ska börja funka...och det gör det nu=) så ska la dra mig hemåt.. ska till posten..sen träna..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0