Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Kickstart My Heart

måste...föreviga...

"Lizzie Grey...Han hade långt lockigt hår, tubtopp och höga klackar. Han såg ut som en korsning mellan Alice Cooper och en skallerorm, och var antingen den vackraste kvinna eller den fulaste man jag någonsin sett."


"Ingen cool människa har lockigt hår; folk som Richard Simmons, killen från Titta han flyger, och sångaren i REO Speedwagon är lockiga. De enda undantagen är Ian Hunter från Mott the Hopple vars hår är mer trassligt än lockigt, och Slash, men hans hår är mer burrigt och det är coolt."


"Michael White...Allt jag föraktade avgudade han. Om jag gillade Stones så gillade han Beatles. Om jag gillade slätt jordnötssmör så gillade han jordnötssmör med bitar i. Så vi sparkade honom för att han hade lockigt hår."

hahahahha jag dör...

Kommentarer
Postat av: hemie

hahah helt klockren bok... älskar den lätt.. jäääää..



puss a littel piece of vampyr <3

2009-09-05 @ 22:43:18
Postat av: Ema

hahaha jaaa..så jävla sjuk!



kysss vamp<3

2009-09-06 @ 02:59:27
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0