Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Give It All

hahahahahaha de börjar bli ljust ute nu.............

ja, jag är besviken på mig själv... jag sitter uppe. trots att jag inte gör nånting alls..fast inatt har jag e liiiten orsak till att jag inte vill sova..

vill inte somna.. för det betyder att jag måste vakna och gå till arbetsförmedlingen som jag tydligen har blivit kallad till. Orkar inte.. blir deprimerad av det stället!
Sen vaknade jag fyra idag med.. kan vara en till orsak för jag e inte direkt trött.. okej nu ljög jag!
Man märker att man har total förstört sin dygnsrytm om man helt seriöst funderar på att dygna bara för att man måste gå upp "tidigt".. och då menar jag att jag måste vara i centrum vid ett.. HAHA.. nej jag ska inte göra det faktist, till och med jag förstår att det inte är en bra idé..

En annan grej jag blir trött på e att jag inte fick nån lön i augusti... får den denna månaden.. Va fan.. jag vill ut i helgen=( inte träffat gåsen på en evighet och han ville verkligen att jag skulle med.. crap!
aja..

hahaha fick precis en flashback.. jag och samantha på tåget i måndags.. Dagens ord var "hjärndöd"..vilket jag var och vilket vi bettede oss som.. tjejen som satt emot var nära på att börja skratta flera gånger haha.. vi kan nog vara underhållande ibland.. spec när vi läser tidningen och kommenterar precis allt...

och sen börjar diskuttera vampyr-dildos som man lägger i frysen (finns faktist) haha.. och då kommer jag på den smarta idén att göra en hemmagjord..dvs lägga in killen i frysen! Detta delade jag glatt med mig till dem som satt runt oss=) jag tyckte det var en kanon idé haha..
fööör mycket tjöt nu faktist.. och måste iaf flytta datan för pappa vaknar snart.....

japp där vaknade han...försöker undvika honom för han har världens jävla morgonhumör.. orkar inte med det.. så drar nu..


detta är förresten mitt nya tillskott på väggen.. eller ett av dem.. håller på med en mini  gitarr=) en Schecter Synyster Custom med banderoll typ..


Kommentarer
Postat av: hemie

hahah proud of you vampy... =) söööt.. klart du ska va vaken på natten... de e ju då vi ska va vakna.. ;)



o du hmm de där me in i frysen kallt.. men lätt smart idé.. vampyr sex e de bästa....



hjärndöda ja haha... nu skrattar ja..



jeje... bett o kram.. till littel piece of vampyr..

2009-09-10 @ 06:54:49
Postat av: Emma

Jaa men var sjutton är du på natten då??



haha jag tyckte frysen var en grym idé..tills jag kom på att jag också e vampyr och det lät för kallt för mig:P



haha det var det enda jag kunde säga den dagen.. "jag är hjärndöd"



pusss vampyyyr



2009-09-10 @ 11:52:49
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: lända

haha gillar era ideer! :D läste också om vampyr dildos, helt cp hahah. puss!

2009-09-10 @ 14:01:40
URL: http://muckarduva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0