Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Beat It

Japp förstört dygnsrytmen på nytt då hahaha..tack vare att min dumma far skrämde ihjäl mig i morse..

Ärligt talat nu... Inte FAN slänger man väl upp en dörr kl 7 på morgonen till nåns rum så de låter en massa och kastar in saker av metall på golvet så det låter ännu mer..? Trodde de var ren hyfs...

Jag FLÖG iaf upp..överdriver inte på flög.. satte mig raklång i sängen med hjärtklappning(skojar inte där heller)
sen så stängde han bara dörren igen?!
Så då gick jag och skällde ut honom..enda rätta enligt mig.. kunde iaf inte somna om efter det.. kul!
Lyckdes somna på soffan nån gång vid 11 istället...


Har iaf dansat idag så borde nog kunna sova om jag försökte...
vi struntade i vanliga uppvärmingen tack och lov (den känns svårare än våran riktiga koreografi hahaha)
istället lärde vi oss Beat it dansen...inte svårt men jääääävligt rolig.. jag och erica kunde inte sluta le haha..dem andra verkade inte bry sig om vad de var för dans...idioter:p

det gjorde iaf min dag..och fick världens adrenalin-kick.... så nu sitter jag och varvar ner med Human nature=)♥
...och Dreaming with a broken heart haha.. ojj så glatt..men men..


måste dra ner persiennerna i mitt rum nu med.....e jättedålig på att ha på mig kläder ibland och jätteduktig på att glömma bort att jag syns jättebra från grannarnas vardagsrum...woops hahaha.. undra om det är därför dem ibland e snabba på att dra ner rullgardinerna när jag e i rummet?? hmmm....

aja haha... hare







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0