Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

We Care A Lot

Blev en spontanresa till stockholm igår hehe.. men tack vare grön så fick jag åka tåg själv..assstråkigt verkligen..
senare på kvällen blev det ta några öl med joakim och 3 stockholms tjejer..skitroliga =)

Och på donken träffar vi färjan-håkan hahaha.. han bestämde sig för att sätta sig och käka med oss....har alltid hatat den snubben från att ha sett all reklam haha men han e asskön! Rolig som fan..

Upp kl 7 i morse med typ haha sov inte alls många timmar...och lite senare blev de lite shopping.. FY FAN VAD GRYMMA AFFÄRER DEM HAR =( vill vara rik... hittade avenged t-shirts med och blev öööverlycklig när J köpte en :D sitter och myser i den nu ♥

Sen blev de en rolig gratis tågresa hem.. hehe

ska fixa lite mat nu.... halsflussen har fuckat upp mitt matintag eller vad man ska kalla det... blir ashungrig och sen mår jag dåligt strax efter jag börjar äta..och mår dåligt några timmar efter =( har varit så varje gång jag käkat sen i fredags... inte ok..

jaja hej hej

Kommentarer
Postat av: Matilda

hhhar du varit i sthlm??

2009-10-22 @ 10:19:05
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0