Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

We Are The World

sicken jävla skit dag.. varit arg hela tiden sen jag vaknade typ.. men nu e jag väl på lite bättre humör... ska laga lite mat snart.. ensam hemma.. vad ovanligt!

igår var det ändå kul..tyckte jag? jag vet inte haha.. drog till sticky rätt sent och mötte upp martin och hans kompisar.. sen kom det kungälvskillar och vi drog vidare.. blev efterfest i kungälv sen med till typ nio gissar jag på... haha roligt samtal ung.mottagningen måste fått från mig kl 8 i morse.. jajaja..:p
och jag som inte ens skulle ut igår haha..

har några fina ljudklipp från igår med tror jag.. typ gitarr och folk som sjunger haha.. måste kolla de nu..
har ett minne av att jag sjöng själv igår med..typ simple man haha.. inte ok
mycket finare med allsång på We are the world =)

har världens finaste meddelande på armen med =)

haha tycker synd om martin som drog hem vid två.. och skulle upp och jobba vid fem.. :p

fan nu dör jag snart.. måste fixa mat! puss!

kanske borde ta på mig lite kläder med? haha no clothes zone i mitt rum..alltid!

Kommentarer
Postat av: Matilda

TAck vävnnen<3. hoppas du är lite gladare också;M) hahha

2009-10-09 @ 22:48:10
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0