Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Time And Confusion

HAHAHAHA fan vad kul det är att läsa gamla blogg inlägg.. har ju fan bloggat sen sommaren 2007... herrejävlar..

detta är nåt gammalt jag hittade:

"ursh jag vill verkligen festa nu med..och det blir inte bättre när man kollar på en serie som har en fest per avsnitt, minst. Blir helt hyperaktiv, samtidigt som ögonen går i kors... haha iof att mina ögon går i kors...det är ju inte så jäkla ovanligt
if you know what I mean, haha. Där kom engelskan också ja! Ni ser,, man blir skadad av den serien. Kristins "oooooh myyyy gooood, oh my god!" hela tiden.. jag blir helt cpstörd. Mina öron värker , haha. I hate her. Jäkla bitch..måste hon se så bra ut dessutom?! Får en att hata henne ännu mer ju. Aja enough.

Har varit i rävlanda idag och kollat Jennies nya hus:) Det var finfint! Och mina systerdöttrar e så stört söta! Ville fan ta med mig den minsta hem. hahaha. Hon har börjat gå nu med, så jävla söt så det finns inte. Blir tokig! :D"

VEM VAR JAG ? Hahaha känner inte igen mig själv..


"det blir helt enkelt att ladda ner nåt, under tiden som jag fixar nåt chokladigt som går snabbt, som jag sen käkar framför det jag laddat ner ändå tills programmet är slut, så går jag till tvn och äter choklad tills jag somnar. Låter GRYMT BRA om jag får säga det själv."

detta låter mer som mig ...vad käckt jag skrev på den tiden..haha

Hittade en musiklista i ett gammalt inlägg också som jag sitter och lyssnar igenom.. vad bra smak jag har hahaha..nee skoja.. fast de har jag ju...

aaa hehehe insomnia here I come...skit samma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0