Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

This Is It

Jaha?? den här dagen slutade ju jävligt bra och så.....

jag har tappat mitt busskort =( skitkul verkligen..
skulle snabba mig till bussen innan och så stannar en taxi. SKITSNÄLL var han och sa att han kunde köra mig en bit för han skulle åt samma håll.. så hoppar av halvvägs ner till centrum... och såklart har jag inget busskort...underbart!

förövrigt är emma förvirrad som alltid..finns inte så mkt mer att säga =)

nu ska jag fixa lite mat..dör här ju...och sen kolla på Roast på Berns :D g-g-g-great!


E arg på en gammal kompis idag med..kastar skit på mina favorit band och säger att dem är emo...och när jag rättar och använder ord som "metal" och "rock"... vad fan säger han då??
"Rock=Emo"
höll på att flippa över..


hittade förresten nyss första bilden från Eclipse...tredje twilightfilmen =)



jaja..mat var det ja! haree

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0