Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

The Sleeping Sickness

kul dag verkligen... gick upp kl 18..kunde verkligen inte komma upp tidigare.. åkte till accessakuten och var där kvart i sju... kom in till läkaren tjugo över åtta... KUL.. mina panodil vägrar hjälpa heller så satt och var svimfärdig där inne...

tog två sek för läkaren att undersöka mig och hans första kommentar var "ojojoj" haha.. yay de låter ju asssbra... sen sa han till mig att hämta antibiotika och cvitamin..
det är ju askul när man inte ens kan svälja vatten att få stora tablettar att käka 3 ggr om dagen.. plus den värdelösa panodilen då..

sen fick jag vänta en evighet på bussen... och tillslut kommer jag till mölnlycke.. och nepp klart de inte går nån buss till mig.. så fick gå ute i minusgraderna eller vad fan de e .. känns ju så..

PISSDAG verkligen..

Kommentarer
Postat av: hemie...

fyyy fan.. lider me dej.. =( inte ok.. inte ok alls.. skulle ja bara haft körkort vampyr.. så skulle ja köra dej de vet du.. fan.. inte ok... bli frisk nu fru..

2009-10-15 @ 23:34:20
Postat av: Emma

nee det är inte ok =(

hehe sötnos.. du e snäll du.. joo jag ska göra mitt bästa..bli sjuk var ju inte den bästa idén jag fått =)

2009-10-15 @ 23:46:36
URL: http://sawemark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0