Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Smooth Criminal

hahaha jag har nog haft världens sjukaste dröm i natt...

Jagade en man som tyckte det var skitkul att mörda kvinnor...lyckades slå ner honom nån gång med haha... sen följde jag med nån annan kriminell till en anstalt..
satt där med dem i nåt jävla datarum och pratade på msn med alexander skarsgård..hahaha...

sen kom jag på att klockan var nästan tio på kvällen och jag var jättesen för skulle ju fira Martin.. så då ska jag skriva det till skarsgård av nån anledning,..men då tar nån på anstalten tangentbordet ifrån mig och börjar skriva massa skit till honom i stället..

Sen vaknar jag upp och jag är verkligen sååå sjukt nära på att skriva ett sms till Martin och säga att jag inte kan komma för att klockan redan är tio och jag sitter fast på en anstalt. Hahaha öh...
önskar nästan jag inte hade kommit på mig själv.. hade varit kul att få ett svar på de smset haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0