Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Sic Transit Gloria...Glory Fades

mkt middagar det blir när man e hemma en hel helg haha...lukas e ju fortfarande här o idag kom amanda med...så stor middag (stor för mig som inte e van) idag igen..
pappa fick skryta lite med sin LP samling med haha..
undra liksom varför jag e musiknerd och anna e dj? hmm vem kan vi fått de ifrån? haha...

fast pappa kallade syn för Sylvester Gates idag hahahahaha... e iof rätt stolt över honom att han kunde nästan hela namnet iaf.. (dock sa han det när han försökte få mig att säga att pink floyd e bättre..hmmm)
aja.. taught him well..nog aldrig spelat massa solon för honom nej då..

Kollade lite på fotboll innan... och ia e så jävla rolig hahaha...

- Kolla! Han där har ju en helt annan färg på sin tröja! Hur kommer det sig.. det är ju lite konstigt..hmm!
- .......Ehm..jaa det där är domaren....

hahahaha
alla roliga kommentarer har kommit från henne idag.. entertaining..oja


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den jobbigaste perioden i ens liv sägs ju vara tonåren,ellerhur?Man jämför sig med andra,man blir bara osäkrare och osäkrare på sig själv.Man börjar också skaffa nya kompisar,och glider ifrån dom gamla kompisarna.Killar och kärlek gör inte det hela bättre.Hur ska man göra för att få en killes uppmärksamhet,hur vet man att en kille gillar en osv..usch,det hela är så rörigt.Men jag skriver en blogg en allt det! Jag ger tips på hur ditt självförtroende och sjukkänsla kan stärkas när det gäller den svåra tonårs perioden.Jag skriver också om 100 andra saker som har med självförtroende att göra ,bla hur du kan stärka din kompis självförtroende .Jag tar också upp mobbning,anorexia,grupptryck osv.



Även om inte du känner dig som många andra tonåringar gör,så tycker jag verkligen att du ska kolla in denna blogg ändå eftersom att en sån hära blogg verkligen behövs bland dagens ungdomar .Jag själv är 15,så jag vet vad jag pratar om.



Kram från JUNO – http://jjuno.blogg.se

2009-10-18 @ 15:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0