Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Pictures Of You

läste precis att hon som sjöng den låten åkte ut hahahaha YES!

aaaa hej emma kan inte sova..
precis suttit och kollat igenom bilder från 2007, 2008 och från i vintras/våras.... fan inte den bästa idén jag fått asså.. sitter här och mår dåligt/ler fram och tillbaka, och ibland får nästan lust att lipa haha.. tönt e jag.. gav upp nyss iaf..e nog lika bra..

FAN jag vill sova...försökte verkligen.. låg och läste..hjälpte inte.. slutade med att jag läste en hel bok haha..helvete..
känns som halsen håller på att bli bättre med.. gör fortfarande jävligt ont men inte som för nån timma sen.. och inte över 40 graders feber inatt.. fy fan de vill jag aldrig mer ha!

aja annars pissdag...var tvungen att lämna mitt rum och försöka inte vara en zombie för att Lukas kom hit.. hade verkligen ingen lust haha..

aja nu ska jag kolla lite grey's.. och hoppas bli trött.. kul att kl e 7 snart.. duktig

puss


liten bildbomb...






Kommentarer
Postat av: Gud

Glittrar inte vampyrer i solen eller nåt, enligt det senaste homomodet inom vampyrism? :P

2009-10-17 @ 10:26:38
Postat av: Emma

som en vampyr säger i min nya serie jag kollar på "I live in the real world where vampires burn in the sun" ;)

2009-10-17 @ 15:13:59
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: Gud

Men du varken glittrar eller brinner.. vafan, nu blev jag besviken!

2009-10-18 @ 12:01:59
Postat av: Emma

jag e ju speciell fattar du väl;) fast jag glittrar faktist ibland har jag hört..

2009-10-18 @ 14:45:55
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: Gud

Ja, du ser ju ut som jag vet inte vad, men inte fan glittrar du vad jag sett iaf, så minus för att du ljuger :'(

2009-10-18 @ 16:38:58
Postat av: Emma

hahaha jag ljuger inte =) du har bara missat det!

2009-10-18 @ 18:06:07
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aja, om jag ser dig irl nån gång, och dun inte glittrar, så är ölen du får i nackenn från mig;)

Ja, man blir straffad av Gud om man ljuger, muhaha!

2009-10-18 @ 18:14:28
Postat av: Emma

hahahaha det ska jag komma ihåg;) bra att du varnar mig!

2009-10-18 @ 23:25:52
URL: http://sawemark.blogg.se/
Postat av: samantha

älskar att man ser mina trosor.. varför ska jag alltid visa underkläder? inte kul :(

2009-10-19 @ 15:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0