Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Landed

Såg nu att det är Michael Jackson tema i idol idag.. hade tokmissat det haha.. och nån ska sjunga Human Nature WOHO ♥ inte kollat vem än bara.. dödar någon om den personen inte gör den bra..........

pappa kom precis hem med halstabletter med lokalbedövning... det låter ju jävligt perfekt tänkte jag.. problemet är att det bara är tungan som blir bedövad haha... verkar inte bita på halsfluss =(

och bara för att jag inte kan käka normalt så ska dem göra världens goaste mat ikväll som jag inte har käkat på ett år.. och jag tjötade om de senast förra helgen.. TACK KÄRA FAMILJ ♥ betyder så mkt för mig..
får ju besök med så kan inte riktigt med att banga middagen igen haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0