Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Where The Lines Overlap

Helgens händelse: hände inte så jättemycket..blev en massa öl..men rätt lugnt..Blev även att jag lärde ut michael jackson dans på vasaplatsen mitt i natten.. hahaha
Helgens planer: Var att färga håret och träffa Samantha =)
Helgens vill ha: massa..vet inte
Helgens saknad: Hmm..min egen musik..blev mycket hiphop ist..
Helgens drog: min sjal......
Helgens tråkigaste: Att nån snodde min sjal! :@
Helgens roligaste: haha..när vi fick flipp och började snacka engelska mitt i natten...och Adams fina gonattsagor..
Helgens finaste: hidden tattoo man på Viktoria hahahaha..
Helgens måste: var inte så mkt faktist..
Helgens klädsel: Påklätt haha...var bara tvungen att skriva de..
Helgens dricka: öl
Helgens köp: har köpt mig mörkt hår...det var saknat
Helgens mat: Pizza
Helgens mående: trött, pigg, glad..haha
Helgens låt: Paramore - Feeling Sorry ♥
Helgens kommentar: "Jag vill slå sönder ditt huvud och se hur mycket blod som kommer ut"  sagt av en blod-farscinerad och full Samantha.. (mitt huvud som hon pratade om)


haha nu ska jag sätta mig och lyssna igenom ca 25 minuter av ljudinspelningar från igår när vi vandrade runt på heden och pratade engelska...och även när vi svamlar i sängen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0