Mina besökare
Totalt:
Denna månad:
Denna vecka:
Idag:
Online nu:

Falling To Pieces

Faaaan... kan inte sova i natt heller... konstigt när jag gick upp sent iof som vanligt..

snackade ju om middagar igår...haha och tro fan vi hade 3rätters idag hemma.. blev så jävla mätt så de var sjukt.. kan ju äntligen äta igen :D

idag åkte mamma till thailand med till huset där... pappa pushade mig och tyckte jag skulle tvinga henne betala resa ner för mig hahaha.. bara för hon inte kan säga nej.. elakt kanske. var ju inte min idé :p men de hade varit gött om fan!
finns nog en och annan i min familj som inte kommer gilla de iof...gillar de inte ens själv helt och hållet ju..aja..

KUL ATT MIN DATA DOG NU SÅ HALVA INLÄGGET FÖRSVANN......................................

..iaf

borde sova nu..måste fixa lite grejer imorn nu när febern e borta och jag har ork! haha..
men istället sitter jag och stirrar in i skärmen och lyssnar på faith no more...
har även hunnit slå mitt bejeweled rekord hahaha..

hatar ju att sova nu för tiden..hatar mardrömmar! hade den värsta häromdan..skrämde mig verkligen.. hatar att tänka på sånt..

haha  kom och tänka på en sak jag sa till samantha idag när vi snackade om nåt äckligt(haha)
kom på en slogan.. "allt e fel inget e rätt!"
sa nåt om kladdigt också men de lät inte lika bra haha....gick hem hos samantha iaf :D


aja..nu SKA jag sova så e de bara...

-



såhär glad e jag idag haha..



Kommentarer
Postat av: samantha

BARA VÅRAN GREJ! hahah :D

jo, en sak till. fan vad du är lycklig på bilden!:D

happiest day in my life? :P

2009-10-19 @ 15:42:35
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Hej där!

Hur är det med dig? :D

2009-10-19 @ 22:37:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Matilda

sv. skönt att du är snart på benen;O) joda de är bra;) ska inte klaga:D klart vi får ses snart..

2009-10-20 @ 19:11:15
URL: http://matehilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0